23 augusti 2008

LUGNET SJÄL...


HEJ HOPP!!




Nu är det sen, äntligen tog jag mig tid att skriva, det blev som jag trodde, inte ett dugg duktig på att blogga, de kanske kommer med tiden , det får jag hopas iaf.




Märta ligger breve och föröker sova, hon är en hund av blandning "gatukorrsning" mycket egen och störd på sitt sätt ibland, men oftast söt och go.




har jobbat idag som vanligt ,dagen liksom rusade iväg och jag hann ju inte göra allt jag skulle, får ta det i morgon jobbar ju då oxå.




Min älskling har åkt till byn för att fortsätta med våran stuga, hoppas att den närmar sig klar tillsnästa sommar, känner att det kryper i kroppen lite när jag inte kunde fara med och hjälpa till att snickra. Jag och min bästaste kusin i helaste världen, började med 2 sovrum förra helgen vi har en del att göra ännu.




men nu är det bara till att vara hemma och se sig som lugnet själ, jag brukar ju inte kunna sitta still me har verkligen klarat av det nu.




Finns massor jag borde men som jag inte ids.......natt i natt

Inga kommentarer: