26 september 2008

Fredag!!!

Äntligen fredag skönt!! sitter framför teven och bara slappar , lina har gått till sin kusin , vårt fosterbarn är hos sina vänner och sandra sitter hemma och degar med mig.
k har åkt till byn ska jobba där eventuellt sätta plåttaket i morgon om han hinner annars får vi göra det senare, vi hinner ju inte göra det nästa helg , då ska vi eventuellt hjälpa miaa att flytta ssitt lass till gävle
hon och A flyttar dit, kommer att bli tomt här hemma, vi är ju ändå som mest 7 st här på vår andra våning.

i morgon ska jag fixa middag efter jobbet en vännina ska komma och umgås med mig och k de kommer att bli super kul, vi har inte träffats på ett tag, så vi ska äta och dricka gott sen blir det att gå på mommas liten tur.

de lite om det. var på stan igår och tittade dom hade "TJEJ KVÄLL" Hade Lina med mig och hon ittade massa fint till mig, jag fick ju inte ta vad som hellst de var ju mommo varning på vissa kläder, men massa fint blev de, kul som den.

Nu ska jag glotta mer på teven hade bra alla läsare !

Inga kommentarer: