8 oktober 2008

spring i benen!!




TJOO HEEEJ

gisses jg måste slagit huvvet i backen ordentligt, har kommit hem ätit sen kom jag på de geniala, ut och ta en promenad med mina hundar, tjoooo vad det gick Ester och märta följde med gladeligen de gick i ett huj, sen kom de bara massa spring i benen, så jag joggade oxå!!

sussi gjorde det, inte illa alls hi hi, hundarna oxå dom trivdes somden min älsta lilla gumma hänge med bra, för inte hade ju matte världensfart men jag joggade, gisses jag känner mig super stolt, måste nog lida av en lätt pms, sen när jag kom hem var det bastu som gällde super skönt tyckte Märta och Ester oxå dom älskar att basta sådan kvinna sådan hund.


I morgon ska jag beställa ny soffa det blir en bra stor som kommer att ta upp en bra del av vardagsrummet, kommer att bli så fint, och nya möbler oxå till samma rum , det måste ju se fint ut, äntligen har vi hittat nått som vi båda tycker om.

soffan kommer från www.bellus.com

en soffa som man väljer själv hur de ska bygga den i fabrik, tyget är mörk mörk grå, och extra armstöd för att kunna bygga om soffan senare om man blir less.

Min älsklings fåtölj som han vill ha, den kommer från

www.conformcollection.se

han har beställs den i svart skinn, super fin.

como serie från www.kontinentmobel.se

vi kommer att beställa den i valnöt, högglans vit och höbblans svart.

Inga kommentarer: