16 september 2010

de onda ska drivas ut

Hej hopp i Lingon skogen, jag har sovit till klockan 11 idag då kom min stora svenska kärlek och väkte mig med kaffe på sängen, riktigt mys snällt av honom.

Har blivit utdragen av dotter nr2 till skogen för att få luftombyte och de var ju inte fyskam, jag har ett blodtryck som ligger långt under medel, 94/72 jepp de e jag de en riktig låg tryckare.

Plupp plupp eller plumpen då trivdes med doggy doggy och han åt faktiskt inte upp dom, han sprang mest efter Abbe tycker nog att han e roligare än e Esteribesteri.

Alltid när man säätter sig och ska skriva massa bra så blir de bara skit iaf, hade gärna haft kvar min gamla blogg men kände att naaaeeee vill nå nytt, och då blev de den här då, jam men GUD så interessant jag skriver , ja veeet jag e såååå rolig.

Å jag e sjukskriven ännu till tisdag hinner vila upp mig och kääka klart kuren jag fått, läören frågade vilken plats jag hade i syskonskaran, intressant de där för allt han sa sen stämde han var /är hur trevlig som hellst.

Har aldrig tänkt på att de kan ha så stor betydelse i uppväxten och hur man är som person.

Har för mig att Nadja har gjort nå projekt om de , hade gärn vela läsa den

nej nu ska jag faktis gå slappa framför teven då'

hejppa

Inga kommentarer: