22 september 2010

miso min miso

sitter perecis och smaskar i mig miso soppa så jäkla gott , har kagt i lite tofu oxå ännu godare blev de så de blir min lunch idag gott gott.

 

Var och promenerade en liten snabbs eller jag gick ju inte fort inte de jag menar men en liten tur då okej........jag var och promenerade med hundarna en liten tur om inte jag behöver aktivering så behöver ju dom de iallafall

Var helt slut när jag kom hem (totaly dann alltså he he fult skrivet  veeeet)
Skulle med Lina pina till läkaren orkade inte de heller Bad mama verry bad.
nej jag tänkte vara duktig skriva ner i en bok vad jag äter  varje dag bara för att jag e sååååååååå jäkla dålig på att äta överhuvutaget, får påminna mig själv till att ta något en banan eller nåt iallafall.

Nå vevt inte så mycket mer nu Över och ut

Inga kommentarer: