21 oktober 2010

jag är så lycklig!!

vad säger man hur tänker jag för mycket eller inte alls , jag tror inte det är många i min familj som känner den riktiga jag, jag är för snäll för svår att nå inpå jag är för diip shit som jag och lise hade kallat de en riktig party dödade en mamma en mormor men de känner jag mig inte som inte helt fullt ut kanske när mina snygga ben blir fula när magen hänger kinderna påsar sig håret är kort och kläderna fula , men de e ju inte jag jag e öppen snygga men tycker jag själv men fötterna ska vi inte prata om ja har hår på tårna fy fan men det är nog för att jag är en häxa egentligeidag känner jag för att skriva mitt liv mitt öde men inte för mycken inte för djupt eller deeeeep shit thats not me

DÖDEN DÖDEN säger jag bara så e de klart nu vet jag eller hoppas en person om HON läser fattar att jag saknar dig som den!! kom nu!!

FAn oki jag åker till dig jag har inga barn har inget som håller mig hade gärna tagit med mig min M om hon hade kunnat men de e kalas på lördag lilla M var de tror ja som fyller år borde tusingen överaska med glass till han egentligen.
Sitter precis och lyssnar på 4 non blondes, ja bara älskar den låten, den spelades nog mycket 1993  inte på mobil för det ägde jag då inte utan på radion, jag var i Umeå med ett litet knytte som hade alldeles för brottomt ut till världen som ville så mycket och livet klarade hon, kommer aldrig att glömma den tiden det var nog de jobbigaste i mitt liv fick aldrig bearbeta det heller, jag var ju mamma man ska inte gnälla då huvudsak3en det finns mat på bordet och annat, Tack Miaa för att jag hade dig du var en så stor hjälp fast du vet nog inte om det själv jag har förbannat att jag inte sökte hjälp att jag inte vågade säga de här klarar jag inte av, men jag fixade det jag hittade min inre kraft tack vare Majko och Miaa min miaa tror inte hon vet om vad hon betydde hon var min trygghet min glädje och så otroligt klok liten flicka hon kunde sitta uppe med mig vara vid min sida i sängen och bara skratta bara se den ungen le gjorde att man blev varm i hela kroppen, ja de blev väl en kärleks förklaring till mina barn jag vet men utan dom hade nog inte jag funnits låter sjukt men det är så dom var orsaken till att jag klev upp varje morgon och du lina oj oj massa tokerier och historier till fröknarna ditt söta sätt att bara komma i min famn och säga jag älskar dig mamma vem smälte inte.
nej nu blev jag för personlig de e ju inte ja he  he h

Ja ja jag ska nu bege mig ut i syber världen fortsätta jobba med att lägga de gamla bakom mig fortsätta vara jag, jag ska inte skriva nån fin ramsa eller sitat de är inte jag jag är inte sån eller jo texter berör mig sen hur musiken låter den blir bättre om texten berör mig- så visst en och anna text har fastnat en som jag älskar är björn afselius TVÅ LJUS älkar allt iden

nej nu räcker de !!

Hatar fortfarande snön bara så ni vet .

Inga kommentarer: