13 december 2010

Midnatt råder...

Tyst de är i huset :) men inte länge till snart kommer mina små nissar hem. Ska bli Sååååå jäkla roligt. Mys på hög nivå. Få klä granen. Koka knäck baka peppisar till helgen måste jag nog göra ska fixa ett peppakakshus, hoppas bara inte sandra sätter sig på den i år för jag hade jobbat hårt med den förra jag gjorde. En miniatyr av stugan. Tror faktiskt jag kör igång i morgon då hinner jag ju njuta av den innan flickorna kommer och petar för mycket på den. Kör nog samma de får bli stugan igen. Om jag inte bara hör ett jätte dass ;) nej nu ska jag ge mig jobba i morgon sen har jag späckat chema för kvällen. Ska hinna julstäda oxå. Och fixa i Sandras rum så de inte ser helt för taskit ut när hon kommer hem. GOD JUL TILL ALLA OCH MÅ GUD VARA MED EDER.

Inga kommentarer: