24 februari 2011

kanelbullar och rapar

ja men dagen tog at last slut då, äntligen så...
har körit de lilla barnet till en "kompis" hö hö,

I morgon fredag äntligen , har fått en liten pratstund med Noplis idag hon ville inte pussla berättade hon sen släppte  hon en jätte rap i mitt öra söt unge de där =)

ja hon berätta ganska mycket men de mesta fattade jag inte jo pappa skulle visst få göra pussel. sen var de hejdå mommo.

Sen fick Moffa prata med henne och då pratade och pratade pch pratade hon, hon gillar han jätte mycket för varje gång ja ringer och vill prata med
så frågar hon efter moffa direkt, och är han inte hemma ja då e de hejdå mommo =)


ja mer då(varför skriver ja de d bara för att jag tänker de ) nå snart e de lördag skrev ja de ?? nej vilken tur de hade blivit så tjatigt.
'
Jag och lila barnet ska åka på Lördag ner de blev tåget min kärlek vill inte att jag sätter mig i bilen och kör ensamen hem sen och de var ju lite klokt man får ju koncentrera sig så mycket på att ta sig framåt.

nej nu ska jag kolla på samlare på teven hejjppa go natt

Inga kommentarer: