25 februari 2011

och de e

fredag kväll och dans på folketpark,jag  har packat min kappsäck kollat så gubben inte blir ledsen när jag åker han tycker inte om att vara utan mig de vet ja , lika mycket som jag inte gillar att vara ensam hemma .

Ska bli spännande att se Novas reaktion när hon vaknar och ser att jag är där, gissar hon blir super besviken när inte moffa är med , för han är ju bäst de har man märkt , hon e ju bara såååå söt den lilla trollungen, hade kunnat sitta och skriva hur mycket som helst hon lilla guldklimpen om hur mycket man älskar henne och att det verkligen är Livets efterrätt, det är så häftigt, mitt lilla barn har fått barn, andra berättade om hur mysigt de var med barnbarn och de kunde man ju inte ta till sig.

Fattar inte att min mamma var så cool när jag väntade miaa svordommar, hon sa bara jaha när kommer hon då??

Hon började köpa massa rosa kläder, men tänk om de blir en kille då -NEJ de blir de inte sa hon helt lugnt.

sen kom de två söta flickor till kan nog inte se mig som en pojkmamma men hade jag haft grabbar så hade jag nog  ändå önskat mig en flicka , oj tänk om de hade blivit massa barn innan den lilla bruden kom=)
nej nu spånade jag ut men de får ja de e min blogg

nu ska jag softa framför teven sen fundera om jag missat nått att packa

hejjppa


Inga kommentarer: