27 mars 2011

lalala

Hejjpp jamårrå , för jag e glad e riktigt glad jag är en nåting som säger hej =)

jodha harett välldans växlande humör och de e ju bra för annars hade jag inte varit jag.

Vaknade vid 04: nånting alldeles för tidigt och har varit vaken sen dess helt sjukt men thats me somnaDE  vi tio igår och sover oftast bara 6 timmar sen är jag vaken som den så de blev ju iaf  6 timmars sömn.

Har varit i Finnbutiken Lakka och sen hjälp Macke och Lina att städa ur lägenheten han ar åkt dit igen och fortsätta de var inte så mycket kvar men ja ville ju hjälpa merA MEN HAN  säger att han fixar de ochde vetjaju atthangör

funderar om jag  ska  kila sitt starre och hyra filmsom.

nej de var mitt nu har nedräkningen börjat stort som tusan, jag får hem nästa alla mina troll Alexanser kommer inte =( skit unge hade ju varit så kul om han oxå ville vara påsken med oss men man kan ju inte få allt.

Nej nu ska jag nog dra mig till nått hål hejjjppa

PSST syrrko jag hade en skit kväll bara inte ens värt att nämna =)

Inga kommentarer: