3 mars 2011

men nä de har inte hänt nått..

Jag gissar att massa är inner för att veta läget!
MEN LÄGET ÄR VÄLDIGT STABILT OCH VÄLGrott  FAST I MIAAS MAGE, HAN VILL INTE UT KÄNNER SIG TRYGG I MAMMAS MAGE, TRODDE FAKTISK ATT HAN SKULLE KOMMA UT TIDIGARE EFTERSOM DE ÄNDÅ ÄR GANSKA TÄTT MELLAN TROLLEN (OJ STORA BOKSTÄVER)
 nu så men vad har hänt mera jo jag har gott och blivit som lite sjuklig, inte mer än vänligt men ändå feberfrossa snårig slapp, slö och sliten.
kan ju vara sköldkörteln som tjorrar med mig men de känns inte så den här gången.
Bara inte familjen här blir sjuk nu inte bra alls de.

Jag åker hem i kväll inte råligt alls men hem måste jag förr eller senare, mår jag så här så blir de inte byn i helgen då får kärleken åka ensam jag orkar inte utsätta mig för de , man e ju som en stor smittkälla bara annars.

Nej nu ska jag fortsätta vara men Nova får suga i mig de sista timmarna innan jag far.

hejjppa

Inga kommentarer: