8 maj 2011

al by maj själv

Hejjppa eller morgon =9

jag har vaknat i tid trots den sena naten med MMA de var jobbit som den och vilka bulor jag fick
'allt e min Kärsons fel!! Han e fin ändå så de så lära gammla tanter sånt hära voj voj.

jag har precis lyckats få ner den där musiken sitter och lyssnar Lady Gaga, ska snart ta tag i mattorna och dammsuga dom har en del att göra eller jag e bra på fixa jobb till mig, sen blir de mys med gyppen när han kommer hem har tagit fram kyckligen siom vi ska ha till middag.

Saknar min flickor, och funderar vad de månne göra en dag som denna?
Sandra kommer säkert softa på sin gård eller balkong, Miaa kämpar på med symaskinen och Lina softar i utlandet.

Sen ska jag faktisk fara och krama på en tjej som jag skanar.

men nä nu ska jag börja röja undan änglarnas tofflor under sängen, de måste de ju vara dom e ju sååå mjuka dom tussarna


hejppa hej

Inga kommentarer: