18 maj 2011

Bästa Susann!.....

om ett brev stratar så då måste ju jag vara bästa susann för de var ju till mig skrivet med mitt namn på kuväret , från min läkare=) då är de bekräftat att jag är bäst =)


mmm de e nog så, blev iaf glad över brevet , mest för att jag är bäst !!
ja att de sen var ett utropstecken bakom susann det e ju ännu bättre =)

ja ja dagen är slut har haft en trevlig kund idag och det var ju släkten så klart för släkten e ju bäst , ja förutom jag då som är bästa susann ( har lite svårt att släppa de )

I morgon är det leverans dag så jäkla roligt älskar när det händer saker kring mig när det är massa folk i butiken när de är kö när de är spring bli som himla mycket gladare då!

nej nu ska jag öppna en fegis och sätta mig i bastun

god natt
jo en sak till Lina och makke kommer hem i morgon jag längtar som en tok och en sak till Sandra kommer hem före =) än det var tänkt jag e världenslyckligaste och det är mina barn som gör mig lycklig och min man och Mina brorsbarn en speciell jag tänker på som gör mig super lycklig som gör mig glad som ger mig styrka som e go att krama som finns i mitt hjärta som jag ringer för ofta till He hej ja nej nu e jag i ett lyckorus.... tänker på er alla mina brorsbarn synd att ni har en lite jobbig faster ibland =) älskar er

1 kommentar:

Mosis sa...

Du är inte jobbi faster du e beeest :) älska dej