13 maj 2011

men jo visst >)>

öh skulle visst uppdatera på begäran igen då!!!!
men om ni läser ni som vill ha uppdato kan ju va så snäll och lägga en koment i den här bloggen oxå

ja tycker de iaf her joppa i dag igen har inte varti nåstans sen suttit i bilen till byn blev så hungrig så jag köpte karra fö penkkki på starre de va super gott tills jag fatta att de var ju liiite dumt gjort dha middag i stället för godis de e melodin , men ja nå nä karra de e gött.

ja skit e de jju skrivet men de e en liten skit ha ha som ska läsa oxå den lilla skiten har jag fött fram mmm och jag älskar henne från månen och tillbaka de ni !!

jo ja vad mer (varför skriver man de)

kärmor har laddat med ben till hundarna, och min vovve e inte bra alls , just ja skulle ju rinka miaa voj men jag gör de nu !!



hejjppa hej  oj jag hittade =)



Inga kommentarer: