7 maj 2011

only 4 you =)

hejjppa bara på begäran =)

jag har segat idag har handlat faktiskt varit på dah citti kirkko, inte mycket var de att se men lite handel not hittade inget att fylla garderoberna med ens skulle köpa en tuttekasse men insåg att mina bobbisar blivit mindre och orkade helt enkelt inte ens börja leta rätt storlek testade 3 stycken i olika storlekar och ingen passade så jag sket i de !

gick in i krimskramsbutiken fanns för mycket jag blev snål, Sandra får fixa till mig så jag får ljusstakar till toan, jag har bestämt mig för att ha en kristallkrona i taket på toan e helt besatt av kristallkronor och har man renoverat dasset till massa tusen så kan man väl bekosta lite bättre belysning oxå dit de tycker då ja


sååå snygg e de .
I allafall igår fixades de med nu färg på toan super nice blev de och färg på massa andra ställen oxå, men skojsigt va de vi blev klara vid halv
 med målandet knappt hade färgen hunnit torka så slängde vi tillbax alla sakerna igen i toan



jag var så sjukt snygg alla flickorna ville vara som mig jag lovar =)
sen blev de bastu med Trine vi hade sååå trevligt hur trevligt som helst, ja vad mera ska jag berätta, mmm jo vi var till coop sen jag handlade massa ägg för ägg e gott sen köpte gurrgurr en nalle trine handlade bas varor så som ost bröd köttbullar och lite andra staff.

jo åssa var vi till ÖB och köpte snus till kurre som sitter ensam och övergiven i <norge tror inte han lider destomera.

I morgon ska den härliga familjen siikavuopio-Aho åka hem de tycker inte jag e kul alls men vi ska ju träffas igen jag har ju bokat min resa ner till Riga ska bli hur kul som helst ska bli skoj skoj skoj .








men vad mera då blir lite ur lakat om jag ska sitta och skriva bara föra att skriva ju nu , JO JAG HAR VÄL INTE GJORT MASSA MERA IDAG VARIT GANSKA SÅ SEG MEN JA TYCKER DE BLEV BRA MASSA (ops Caps lock) gjorrt iaf, just nu sitter de en tjej och läser eller de gör hon ju inte jag sitter ju och skriver så då kan hon ju inte käsa ju =)

Men hon kommer att sitta och läsa jag hoppas de blir lite tillbelåtenhet för nu har jag skrivit på begäran försökt att fylla ut och göra de till trevlig läsning!! du kan ju alltid räkna blåa bilarna som far förbi eller stolpar eller sträcken på vägen eller...ja jag vet inte kommer inte på så mycket mera lekar i bilen .


hm.......jag tror jag har lite ide torka nu faktisk, jag stinker idag iaf men de gör jag alla dagar he h eonly your information.


LÄgger in på den som oxå kan stinka




nej nnu tycker ja jag har uppdaterat ganska så bra.

hoppas läsningen duger lite och jag lovar ska bli bättre  på att klottra ner lite mera varje dag inte jätte rader men lite 



tack och hej
längtar som lite påatt få träffa dig och få en bamse kram
natti natt till er andra där ute  bakom rattar (bil ratt ) och i världen sov gott och tahand om varandra!

Sussi loggar av

Inga kommentarer: