3 maj 2011

pattarna hänger och jag med dom=)

Men allvarligt jag vet jag stavar fel ids inte ens rätta nånä min plogg mina ord ni kan skita i de jag skriver eller skit å läs då!!! ´(fjortisvarning )

Har som inte vart en riktigt öppensussigladihagen dag =)

jag har joppa va vart duktig för att dra in kosingar till alla hyror för de e ju inte bara en klagar inte gillar de skarp som den!! för jag har råd jag är rik på kärlek pengar vänner brorsbarn och allt vad som kommer till nå schivi saknar inte så farligt mycke hon luktade väldans bajs =)

Jag hade innan i huvvet vad jag skulle skriva sen vart de borte väkk.
Har iaf nedräkning tills min lise kommer bara min så ge fean i henne ni andra,
ja vad fan livet går som på iaf saknar massa just nu fast jag e rik och snygg , ne men guuud vad skit de blev skrivet nu då eller kanske inte.

Borde vara vettig komma med nått bra okej gör de för er då


jag är lycklig för de jag har , jag är tok kär ännu ! jag har allt och mer än vad jag nånsin kunde önska mig jag har allt och mer där till av min kärlek och styrka och ge till er som behöver, jag har värme hjärta tålamod väntan längtan till den som vill jag´finns för den som vill jag är en bra lyssnare jag bara vet inget om någon., jag vetinget som du inte talat om.

jag dömmer ingen jag lyssnar jag är så jävla klok just nu =)

och trött..........jag finns och i morgon lär jag mig nått nytt igen , kärlek till alla och mera frihet och ris till alla som behöver!!

Lise komsnart nu jag saknardig

och M i Umeå jag finns för dig alltid 24/7 ring om du vill för jag orkar. Älskar dig,och tycker om din J, älskar H och J och E och saknar den lilla killen E för han ser man inte hör man inte ....

nej nog nu jag ska faktisk lägga mig spela lite spel på mobilen och skicka min styrka.

Go natt

Inga kommentarer: