20 augusti 2011

det är sent nu

jag tänkte skriva nått bra, men som vanligt har jag inte så bra att skriva faktiskt.

Ebba "grön" har lämnat detta jorde liv, idag fick jag sms ........
träffade henne senast på Marknaden i Karre var bara tvungen att ta en bild på henne och sin man, hon e nog den coolaste damen jag känt, Hon gav en katt unge till mig när jag fylde 11år Skrollan en vit. svart beige var hon, lite pucko ibland när hon löpte, och få löpte hon verkligen hoppade ner från balkongen i stan och drog hon var borta i en eller två veckor när hon tog semester på sommaren, sen kom hon hem och de gick några veckor åsså kom dom de nya kattungarna .........

nej jag vet inte vad mera att skriva bara de tatt det är då tungt att förlora någon man älskar så mycket men en sak vet jag man slutar aldrig älska den människan.....

go natt nu ska jag dra mig tillbaka har en bil som väntar på mitt sällskap i morgoon


hejjppa hej

1 kommentar:

Nina mäkitoki sa...

Då får du lägga upp bilden här på Ebba grön och johnne blå tycker jag:-) ja lilla mommo hon är av ett roligt släkte, de flesta var oc är original :-) har nog inte träffat nån som varit normal faktiskt..