21 september 2011

grrrrrrrrrrr......................åhhhhhhhhhhhh..

Blir så jävla irro på hostan som kommit nu. och jag orkar inte åka på apoteket och köpa host medecin, host host host och precis när de känns bättre ja då kör man igång igen skit piss hate it.

ja har börjat läsa en bok har  inte värsta hajspeed på kopplad tar de faktiskt lugnt, och skratta får man göra den e rolig och bra , men det är ju för att man känner igen sig som rökare =)


Nå jag ger de e chans helt klart =) har redann läst halva boken och mycket sttämmer, men man måste röka under tiden man läser , inte så att man ska sitta hela tiden med en cigg i käften de e inte så det är tänkt =)

nej nu måste visst JAG gå ut med hundarna , eller jag släpper ju bara ut dom  och Jag som e sjuk voj voj,,


Men en sak till min älskade kom in med ett litet paket, och i det paketet låg detta då!!

 med den texten hur gulligt e inte de då !? va va va??

jag blev super rörd löjligt kanske men de värmde mitt hjärta enormt!
min fråga e ju bara vem har lagt den i våran brevlåda? jag e jätte nyfiken !!
Tack iaf super sött =)

jag gissar nästan påT men hm??nja de visar väl sig

nej nu doggen

hejjppa hej.

Inga kommentarer: