24 september 2011

Lördag idag =)

jess man , tar de bara med ro ska lägga lite glögg i grytan på värminig, gott som den och värmande.
Klart jag vet att de e lite tidigt men de e ju såååååå gott, och varför inte nu, kräftor kan jag äta året ut men nu e de ju snart glögg tider iaf =)

Ja hade planer på att börja städa toa men kom av mig eller så kanske jag kommer på de igen, nå ska dra på grytan nu........

Ja då var de gjort, vill inte bli sittande här nu hur länge som hellst eller vill ja de??
ganska skönt att bara ta de me ro =)

Jag har kört en väldans cool bil, men sen e jag ju en cool Mommo oxå så de passar ju snygga mig ypperligt =)









Nu har hösten kommit, inte den tid jag älskar riktigt just nu när man inte vet om det är höst eller vinter,
Ska fortsätta sitta här framför datorn, bara vara

hade bra, jo fejjan baj the vaj, hatar den så jag tror nog att jag kommer logga av helt jag gillar den verkligen inte så , när jag går då har jag gått )

hejppa

Inga kommentarer: