11 oktober 2011

oj oj här går de undan

god morgon, jag borde verlkligen inte sitta här men what the F*** , spelar vel inge roll skulle ju ända göra inlägg till kvällen, har varit och kolla lägenhet igen med Annika den var ljus och fin ett stort Minus den var tre trappor upp!! inte roligt alls piss jobb med de när sakerna ska in, idag ska jag fara och fota hennes skåp som ska på försäljning1 en liten slant borde hin ju få för ful e den då inte, men otymplig tycker jag.

Ja å mera då, ja flickorna fortfarande utflyttade och jag vill göra om lite lite i köket, de e väldans trång när vi e flaree som ska äta och jag stör mig på att de e svårrt att komma fram till kylen när någonsitter på ett speciellt ställe.

Vi blir ju bara flera runt bordet nu mera ser man med e e då bara trevligt, får berarbeta min karl lite mera,, jag visade en bild till han igår på hur de kommer att se ut, och han tyckte oxå att de var fint!
han vill ha den gammeldagsastilen vi har säger han (shabby chik) och ja älskar ju den stilen så de kommer inte att försvinna

Nej nu måste jag göra mig klar förr jobbet, ett nytt senario igen!!
ska faktiskt börja plocka upp julsakerna vill ju vara före alla andra =)


www.burydens.se

hejjppa hej

Inga kommentarer: