16 november 2011

ja men herra guthit !!

nej men skämmes fean !!! vad hååler jag på med ?? va va va? skärpning på rikt ju



Jag : - jag menjag orkar fean inte!
Jag då: - Nu får du fan sluta !
jag: - men jag har ingen inspirejshon typ. jag vill fan inte
Jag då.- men lägg av ditt jävla pucko, ska du eller ska du inte va ??
Jag -ja vet inte ,........sluta fan å gnäll KÄRRING JÄVEL!!
jag då:- ja ha nu tar du ton oxå din otacksamma jävel.
Jag: -jag säjer precis vad jag vill jag har en egen vilja du fattar ju fan inget !!
Jag då<.- nu e de fan riktig jävla skittso varning på de hära IDIOT!!du kan ju fan inte betedig heller, skaru eller inte ?? va
JAg : snälla jag , jag orkar inte bråka med mig, fatar du va? jag orkar inte, jag gör som jag vill!!
jag då : -nej vet du va du får fan klara dig ensam.......pissf tta , pruttluktar brutta idioti!!hej då
Jag men gå då din fega jävel, jag klara mig utan dig!!

Hej då!!
 psst  blev ni klokare av mig =)

1 kommentar:

Anonym sa...

men SLUTA bråka med min lillsyrra;o)