30 december 2011

chalooom

jehepp mycket lite gjort  blir de men massa sova, är sjukskriven till den 9 januari, kroppen har sakt ifrån, nu får de vara nog, blir tiloch med sttressad av att skriva detta inlägg bara för att erkänna för mig själv att jag inte e helt frisk,

söderstressad tack vara allt som händer omkring och jobbet, man jobbar och jobbar men det värsta är nog de här med helger som inte är planerade , skit jobbbit man vet aldrig när man ska jobba och det har varit att man jobbat tre helger irad ibland till och med två helger e jobbit det är ju inte massa timmar på lördagar att jobba men de räcker man är ju inte ledig.

Nå ja kastade in handuken till slut eller min kropp gjorde de inte jag, allt gick i tuurbo inom mig till slut förll min mur.

nej nu ska jag försöka ta mig till tvätteriet jag har inte tvättat mig på en vecka jag orkar inte.(om jag orkar)
Hej då

Inga kommentarer: