1 december 2011

jag längtar

och saknar mina älskade ungar sååå mycket, så kul att veta att de ska vara till sammans alla tre i morgon, jag är så glad för deras skull att de har varandra att de får rå om varandra just i morgon =) önskar att jag oxå hade haft en riktig syster =(


men jag har faktiskt en store syrra i smyg bara så ni vet de =) den bästa av de bästa =)

ja vad mer jo jag tänkte faktisk på en sak när de ska ut!!

älst till yngst =)

Miaa: kommer tycka att sandra inte kan bete sig ibland att lina e lite mesi hon själv kommer att agera morsa hela tiden försöka vara vild men tänker för mycket på barnen sin och ringer hem eller smsar för ofta !! men släpper lite lös emmelanåt =)

Lina: vill vara galen vågar lite för de e ju inte Kiruna men saknar Markus för mycket, kommer hyssa ner sandra lite samtidigt som hon kommer dras med lite i hennes upptåg, och även försöka få igång sin älsta syrra gärna upp på scen och sjunga =)

Sandra: kommer inte prata normalt , alldeles för hög ljud och låter med litte grisljud när hon skrattar lite berusad, drar med mia på upp tåg och miaa kommer som sakt tycka de e lite skämmit, sandra e helnöjd och kommer även  få hål i hennes strumpisar =) oskar kommer hon nämna en och annan gång =)

mmm så tror ja att de blir =)bara vad jag tror     ha de super skoj brudar =)

älskar er av hela mitt hjärta till månen och tillbaka, ni är mitt allt i livet, tack för att just jag får vara en del i erat liv och tack för att ni kom in i mitt liv, jag kan inte säga med ord ens hur mycket jag älskar er , hur mycket jag saknar er och jag tänker på er varje dag.

varje graviditet med er var unik och speciell, varje dag med er är unik och speciell, alla ni är unika och speciella, jag älskar er och ni fyller mig med liv =) pöss och väldans massa kramar till er
från eran jobbiga, tröga dataokunniga gammal mamma  =)

Inga kommentarer: