8 december 2011

jag vill oxå göra en fjortislista =)

okej ha ha hittade på nätet då =)
ska bara laddat ned sånt i en veckas tid ! KUL!!!


Nämn något som gjorde dig glad igår:  när min kärlek sa att han älskar mig. eller JAG DIG !'

Vad gjorde du kl 08 i morse? sov som en stock

Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt och googla efter listor..

Det sista du sa högt? tjalmo du får in.te den hära! (jag åt apelsin

)Det senaste någon sa till dig? Hej då!!


Vad har du druckit idag? Kaffe, vatten, och ett glas mjölk.

Vad var det senaste du köpte? Mat hem.

Vad är det för färg på din ytterdörr? den är vit

Vad är det för väder hos dig nu? -7,2 och blåsigt som vanligt

Godaste glassmaken? choklad så klart bara älskar de

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej faktiskt inte! de e mer attraktion tror ja inte kärlek

Sover du tungt?de gjorde jag när jag var yngre, nu sover jag bara =)

Drömmer du mardrömmar? ja de gör jag , kan vakna av att jag precis e på väg att skrika

Trivs du med ditt jobb? Jag trivs med de , men inte arbetstiderna !

Favoritklädsel?  Oj....hm svårt har nog inget...jo ettstycket =)

Favoritlåt just nu? ju mer dom spottar på oss

Vad ser du om du tittar till höger? en blommig lila tapet

Vad gör dig glad just nu? att jag mår bra, och mina underbara barn och barnbarn gör mig glad =)

Vad ska du göra härnäst? fortsätta titta teve och mysa under filten

Höger el vänsterhänt? höger

Humör just nu?  ganska så avslappnat.

Favoritgodis? åh gröna meloner, som man aldrig får tag på i Kiruna älskar dom

Kläder just nu? linne, over size tröja, strumppisar och höga sockar allt i svart

Sommarplaner? inga ännu

Hur många kuddar sover du med? 1

Morgon eller nattmänniska`?morgon och natt


Vad är viktigast för dig? att alla runt om kring mig har de bra familjen, vänner och ja alla

Är du kittlig? i halsen

Snarkar du?vet inte säkert om  jag sover dåligt

Stjärntecken? kräfta

Äckligaste insekten? koppakiski

Stökigt el välstädat? välstadat 

Vad längtar du mest efter just nu? klichitt fredpåjorden och massa pengar på banken =)


jess de var de får se var jag hittar en ny lista ?=

Inga kommentarer: