19 december 2011

MEN ÅRKAAAAAAAA

JA JA E BÄST JA VET!!
klakast oxå jätte jobbig att vara så klok som jag e ?!
nej verkligen inte skulle inte ens i min vildaste fantasi kalla mig så klok!

jag e jag blir bättre och bättre för varje dag, men jag undrar +?


Ska man känna stress varje dag?
ska man  äta varje dag ?
varför lär jag mig aldrig att säga NEJ JAG KAN INTE!!
nej de går ju inte utan de kommer klart jag fixar de klart jag ställer upp !

mmm jag lär väl mig nångång )(

har iaf fått prata med brudanan längt bort från Kiruna, och i morgon kommer en hem sååå nice, på Onsdag har vi godis bak och kak bak och knäck fix och massa annat skoj ska vi hinna medn

hejjpa och God jul allihopa lär inte skriva så mycket mera tror ja min unge kommer hem och de kommer ta mesta dels av min tid att få vara med henna å linabikini =)





Inga kommentarer: