6 december 2011

men vad e den till för???

jag bara funderar vad e bloggen till för ?? mig? eller alla andra?? för att skriva vad min dag ger eller bara för att skriva av mig??? för att beklaga och berätta??? för att vara eller inte vara och varför skulle ens nån läsa min sketna blogg, ja jag vet ju vilka och vem som läser =) de syns ju en,liten smart grej i datorn visar ju precis vem som varit inne =)

ja och sen då funderar man ju på varför vill dom läsa för att gotta sig i allt de underabara just jag gör , de måste de ju vara!!

men varför läser jag då? jo för att de e så nedrans kul att läsa vissa bloggar och de e ju för att de skriver så trevliga saker och roliga, ids ju inte läsa skit saker heller som sakt allla läser ju de  dom själva vill, eller hur !

nÅ MEN SÅ E LIVET MASSA VAL!!
 vem behåller man och vem lämnar man S e de med allt, helt sjukt, ibland lämnar man jju lite fel men fast de var på rätt tidpunk i allafall så tycker jag att livet är underbart, och jag älskar att vara mormor =)

fick en underbar komplinmag i helgen.... jag ser yngreut än mina barn de ni brudar =)

jag tror kvinnan sa de för att jag faktisk gör de =) PÖSS OCH HEJ

Inga kommentarer: