10 december 2011

mitt i natten

hejsan!

de där var lite seriöst skrivet förr att vara mig.
ska verkligen försöka hitta en fjortis lista igen då, det är ju såååå trevligt, har hur som hellst varit till lina i kväll tjocka med mig massa godis cola och popcorn..... de var göttigöttgott.

vi har även fotat en bild på oss två efter ca 30bilder blev vi nöjda båda ha ha de blev massa knas bilder innan vi fick fram "rätt" bild!



skrattat och haft oss assor ikväll, skulle ju föra över bilder men klart som den så glömde jag kameran hos lina , inte bra =9

nej nu ska jag sova upp i morgon till joppe, det är julfest i gällka men jag avstår känner mig inte helt hundra så jag tackar nej, men tack iaf det är en dag på måndag och helgerna är aldeles för få för att ha party på, har jag blivit så boring eller snarare förståndig,

hej då luden tå!!

Inga kommentarer: