13 januari 2012

herra jumala

Mina fötter stinker, allvarligt verkligen stinker, upptäckte de när jag lyfte upp fötterna på stolen breve!! fy fan vad okvinnligt.
De e nog bara för att jag klagade i mitt silla sinne engång när jag åkte tåg med mixad sov kuppe och de klev på en dam i gävle på natten, hon stälde sina skor på golvet precis under mig för jag låg längst ner, katten vad hennes skor stank jaag sov under filten heeeela natten ,men sen blir de ju så där äckel varmt ¨å man får ju inge luft heller !!

ja ja nog om mitt stinkande liv.

har jobbat idag träffade bästazte Sabrina kul som alltid och Åsa oxå! Åsa shoppa loss och Sabrina titta på eller ne de gjorde hon inte helt hon shoppa oxå lite granna =) trevligt som den .

ja hap mera då hade hur mycket som hellst innan i huvvet att få ner men borte väck blej de ?=


hej då

Inga kommentarer: