13 januari 2012

jaG Har för mycket prat i mej ............

vad gör man då? ingen att ringa eller jag vill inte srtöra heter de , varför ser jag mig själv som "bara" jag som ringer ??hej det är bara jag!

hur fasiken e jag funtad ??
jo jag vet var de kommer ifrån, min mamma hon sa alltid men hur orkar dom med dig? men du är ju där alltid snart blir dom less dig!
man gjorde sig själv osynlig i stort sett fick inte synas eller höras inte finnas alls............

de tog många år för mig att fata att jag inte var ivägen för nån eller jag har väl egentligen inte fatta de ännu heller........ jag vill inte att nån ska må dåligt att nån ska varar ledsen jobbit som tusingen att vara alla till lags ( heter de så?)

 tack tante för att du tog hand om  mig, och tack faster för att jag fick vara hos dig.

ja massa prat men ingen som lyssnar egentligen, jag älskar mina flickor dom e verkligen mitt liv och världens härligaste man har jag ja fan jag älskar verkligen han, och är lika rädd att han sak  försvinna från mittt liv.

Jag vet att min barn älskar denna far de gör alla tre, han e cool lugn och så samlad medans mamma kan bli hysetrisk över minsta lilla =) JA MOFFA E BÄST!!

 ja lite fick jag skriva av mig och LINA de var inte detta du skulle läsa utan de under =)

 =) ha en forsatt trevlig kväll alla monster diggare =)

1 kommentar:

Miaa sa...

meen mig str du aldrig, jag kanske är lite upptagen ibland men är jag massa med upptagen så hinner jag ju inte svara :9 ring bara ring...och förresten så ringde du aldrig igår som du sa.