16 januari 2012

tjena speena !!

dagen tog äntligen slut, fixa jobbet idag oxå, skönt som tusingen =)
ja de händer väl inte så mycket dära, ska börja fixa för den stora ren som startar påtorsdag men då e inte jag där då e jag i Gällevae med kärleken.

ja mera då jo jag vet inte ( men varför i h-vete skriver ja de ?? )
har som lätt hjärnsläpp men de e inget ovanligt för att vara mej.

Fick ett super fint sms av annkibagge igår de gjode mig super glad ska jag säga.

Tog en evighet innan jag somnade igår voj voj herra jomala de var jobbit att snurra runt i sin Wonderland.

Saknar brudarna fast jag träffade Lina idag henne oxå , stackare som får dras med sin mamma, men en himla tur att jag har den ungen ja och att hon har mig oxå, ska få med henne ut i helgen på skoter tur, ville ju i lördags men då var ju hon väldans bizzy.

jahapp jo men visst vi säger så står på tå och fortsätter gå
hej å hå

Inga kommentarer: