3 februari 2012

halle lå luden fot

jag hinner ju inte e strängt upptagen med att leva livet precis just nu!!
ina älskade barn flickor ögonstenar är hemma hela bunten hur jäkla skojsigt som den.

Just nu e dom på Partaj hela gänget skoj för dom och vi har fått våra älskade barnbarn för oss själva, Moffa har fått byta på Tion en gång inte riktigt min gjrej de d är a fixar inte de riktigt =)

sen natta jag Tion sen Nova hon låg och smekte mig på armen så jag somnade =) duktig piga på söva mommo =)

Tion har börjat gå idag helt otroligt roligt ; mammi Miaa och Alex missa de men vi fick vara med om den stora händelsen, de roliga var att han halv satt på den ena benet och kunde resa sig upp och gå =) skojsigt va de.

Sen rockade vi som den i köket poppimosika massa skoj tycke kidsen och dom dansade som den, blir mera av den varran i morgon, ja de händer precis just nu itt i livet ) Snart kommer oskar han ska oxå sova hära , först föra brudarna på fest =)

psst


hejppa hej

1 kommentar:

the big sister (very big) sa...

Vad härligt;o) att ha alla hemma hos sig, duktigt barnbarn som kunde söva vilda mommon;o)kraam