15 februari 2012

kom ju på en kul sak...

Eller var de så kul ? satt och tänkte på första gången jag träffade min darling =)
de ar fan tider de , mm de var lite mera aav allting då lite mera löv lamor amor och joname it
Jag åkte med ett gäng från byn, och >Gossen skulle ta med mig hem, han hade sin stora feta cabrole och skulle se till att lilla jag kom hem hel och välbehållen gulligt som tusingen tycker jag, han var alltid i farten när de var fest i byarna och hämtade upp lilla mig i sin stora feta cabrole och såg till att lilla sussi kom sig hem hur gulligt som hells ju, oj de e länge sen den vackra människan lämnade jorden, jag tänkte alltid på Elvis när jag såg han, han var fan snygg i mina ögon.... puss på dig i din himmel Gossen.


 iaf så var han chaffis den kvällen, jag kunde fan inte ta ögonen från han, lite löjlig flörtande blev de  han hade ju försökt att lägga in en stöt 4 år innan men tjena han var ju JÄTTE gammal tyckte jag då!! Tänk om jag hade hakat på, hade vi älskat varandra ännu? jag tror fan inte de !! jag hade ju in....ja ja nu svävade jag ut ige.

Ja men vi åkte till MILI MAJA satt och klämde bira där då sen vart de Ratkin och vidare ut hit och dit och äntligen blev vi ensamma i bilen , jag hade ju lyckts hamna i framsätet he he fick pilla lite på hans hand gulle gull

japp vad säger  raggaren då kencka the man , inte mycket men han tog med mig i bilen ännu bakom skolan ojävvlar vad vi hånglade och så grabbig som han e så hamnar ju handen på min patta ja sen var de bara fara hejmat i typ km i timman hela vägen till byn, innan de hade gossen frågat mig säkert  gånger om jag inte skulle hem...............nå nä CDHEller att jag skulle fara

ha ha ja jevlar de var tiden, nu fan dejtar ungdommarna och betersig ha ha


ja ja lite kuriosa

hejjoooa

Inga kommentarer: