24 april 2012

ASTA ASTA ASTA.....

............ HON FÅR  INTE BASTA, HON HAR EXSEM I SITT SKREV......

ja massaa kuliga saker kommer man på när man står på tå, hur skulle livet annars vara om man inte spårar ur ibland.

Gissar att min lilla chef blev lite rädd idag, fick sig en liten fundering på vad de e för människa han ska stå ut med på jobbet =), han får nock stana de med basta ( ha ha då var vi på de ordet igen)''
Jodahh som Sandra skulle sakt, ja de var ju kul skulle hon ju inte sakt =)

Nej massa svammel men jag ja

kan vara seriös oxå kom igen ge mig ett Ämne att skriva eller diskutera om ?? eller varför inte bara nått ni vill jag ska ventilera som inte ni törs skriva om =) give it to me baby!!


nEJ NU SKA JAG NOG DRA PÅ MIG LITE PALTAR OCH GÅ VANDRA BLANDE DE ANDRA , UTE Å FLYR NU NÄR SNÖN INTE YR...........


Tack å hej leverpastej.

Inga kommentarer: