28 april 2012

grrrrrrrrrrrr

jag hade gjort ett låååååååångt och fint jävvla inlägg igår!  ser man den idag ? nå fans heller skit oxå, jag aom hade skrivit om alla planer jag och min kärlek har på kökeet !! golvet och allt  de andra !! skit oxå!
Bi ska iallafall byta golvet i köket =), fixa murstocken för den släpper cement som den , sen blir de ny tapet, vägg ovanför diskbänk och ny bänkskiva =) den vi har e lite pajjig så vi byter ut den första sen den andra =) ska vara på XL-bygg och kolla vad de har att erbjuda, vet att dehar en snygg so´m heter virrvarr men tar nog den till stugan , för där blir de ett kök som kommer att gå i 50-tals stuk =) NICE

Sen vill jag ha ett nytt köksbor och nya stolar har som hittat stolarna väldans snyggo e dom , svarta skinn med metall,
och bordet blir
ett Aspen bord såååå snyggt =)

Nej nu ska jag faktiskt softa vi träffs

hej då

1 kommentar:

Anonym sa...

amen om du ska köpa nya köksmöbler så kan du ju sälja dina gamla till nina mäkitoki :-) komigeeeeen!!