23 april 2012

hjälp med allt som e ilandsproblem !!!

Jag och min kärlek med stort K ska fixa i köket åsså måste vi ju hittaa nått som båda tycker om och faktisk så går de jevvla bra med de , vi vill så mycket och nu blir de SVart och turkost i köket =) för de e färger som vi båds gilla, murstocken måste fixas de gjorde vi inte sist för att vi skulle de sen men de blev aldrig men nu blir de =)

VI kommer att görA DEN FIN HUR SOM HELLS MEN SEN VILKEN FÄRG  de blir de vet vi inte ,
tapet från midbec oxå villha de vill vi oxå bådA,

Miss Print MISP1027

 DE GÅR NOG BÄTTRE NÄR VI PRAtAR OCH jag har lovat mig själv att sluta avbryta när han pratar för de e jag super bra på, och det bettyder ju lika med att jag lyssnar ju inte på de han har att säga!!

de e ju jevvligt korkat av mig, mer ego kan man ju inte vara ju! fy sussi skämmes på dig !!
men jag är bra jag är snäll, men jag har konstaterat att vi e super olika men lika på massa sätt ändå =) ja ja kan som inte riktigt förklara dedära, de fungerar iaf hur som hellst =)

 nej nu ska jag gå hjälpa han att raka av allt hår =) hejdå'


2 kommentarer:

SAntoes sa...

Det är bra! Låt pappa bestämma lite också, det är inte bara du som bord där. Tänk, du ändrade toan mot hans vilja så du får inte börja bestämma allt för mycket! Pappa har bra smak!:D

OCH dessutom, ni måste göra något åt det där saken som är mellan kaklet, det är ju helt fläckigt och äckligt... OCH en sån där glaskiva på tapeten mot väggen där vars vattenkranen är. Irs!

Sussi sa...

hello santos =) den väggen kommer allt kakel att förvinna på =) vi vet inte om den blir tukos eller svart =)
och där vid kranen blir de antingen turkos eller svrt i högglans =) pappa vill ha de stilrent =)