11 april 2012

jag är som bäst på kött =)

Hejjppa

har massa att förtälla menn de kommer jag INTE att göra fö de skiter ja i =)

Hade en bajsig och spyig påsk kam man lugnt säga , klarade mig jätte braq =) FICCK INGE SÅNT SKIT I MEJ MEN DE FICK DE FLESTA  andra men inte jag )


jag blev snor jevvla unge i stället.

Lilla familjem har farit trist tomt å de hemma igen =( tycker inte om att jag inte kan bara fara för bi hämta ungarna en fredag fara vidare till byn eller nån annanstans med odm eller bara vara hemma här med dom moch mysa sen lämna tillbax dom när dom e sugna på mamma och pappa sina igen, don´t like it at al!!
Dumt tycker jag att dom ska bo där nere, de blir som varken hackat eller malet brnen lär som inte känna en riktigt dom vet inte hur man e funtad riktigt eller att mommo kan man ringa så kommer hon och hätar dirr dom e sugna PÅ DE HITTA PÅ NÅ KUL UTE PÅ HELGEN GRILLA  eller bara gå på stan ta en fika kolla fina saker eller pyssla lära dom sy å sånt ellerv arför inte simma??


ja ja nog klagat jagfår ju träffa dom ibland iaf !!
nej nu ska jag surfa vidare i syberspacen och bara vara i morgon ska jag och lillla Lina på turne på tumanhand mysa på och en fika eller två =)

hejdå

Inga kommentarer: