25 maj 2012

joppa tog seg en tur over dammen...

hejjppa folket =)

jag är vaken väntar redan på att snart e de fredagsmys...... men uten Kim ingen kos...?

Jag överkonsumerar alltid på frågentecken när jag skriver !!! och dom dära sträcken med pricken under =) och smaijlisar ochallt ja allt egentligen när jag skriver =)

Ja och de var verkligen över till nått heeeelt annat !

Nå har laddat disken i maskinen , slängt i mej frullen, längtar till uppsala ska bli sååååå jäkla kul =) jag och bettan ska nog dumma oss lite för de tycker vi e kul, vi blir en massa folkisar (inte öl) däe bere, när våran lilla Sandra tar studenten , ska bli sååååååååååååååååå kul ska ni veta, våran allas älskade troll gratjueiting jo now! not bad staff asså,


nej nu ska jag ringa Marina och kolla om hon och Mats kommer ner kuligt hejjppaaa

Inga kommentarer: