7 november 2012

hepp hepp

Jo jag hinner inte mycket med min fritid den finns lika med nix..... andra har mer. ja lite bitter ..nej då bara de att jag jobbar som ett djur och varför`?? vem tackar mej ?? ja jag gillar att arbeta, blir tillfreds när jag, får göra när mina kunder är nöjd och faktisk kallar mej  vid förnamn =) inte susann utan Sussi = tHATS FETT NICE =)

 snart e de jul men innan det händer de sjukt massa kul , jag och mmin man ska fara till London i några dagar ska bli skoj jag ha´r tilloch med sakt att jag blir med och kollar fotti om han vill för de ska visst vara en väldans upplevelse, han kommer ju säkert få haka på massa som ja vill men som han hade kunnat varaar  utan =)

de e särlek ska ni veta, tänk er era karlar eller manliga bekanta eller fuckingfrendshipp eller kompisar bli med på shopping.. de e fan stark men de e klart vi har ju inte kommit iväg ännu =) få se hur de går=)

HAr de bra iaf bättre än vissa andra ser jag i min vardag ! har vart till rödakorset oxå, lämnat in böcker och sen blir de vinter kläder de sa de att de hade super lite av, dagens goda gärning och de känns super bra att få ge =)



hejjppa hej

1 kommentar:

Gerda sa...

Så härligt att resa bort några dar...skulle vara kul att se (höra) dig kolla på fotti...jag tänker mig att du skriker o hejjar...på båda lagen, men det gör ju inget :o)
Ha det så bäst/kraaam