9 december 2012

tjohoo

Visst e tillbax från LONDON så värt men kommer inte fara dit igen, men nu har jag varit å e nöjd har been there dan that yes everything i did do me and you skoj var de å den dära fisken nam-nam-nam de v gott och ölen oxå och vattnet neee inte så gott =)

Nå mera då jo våran Ebba-Barbro ha kommit tack till Sandra som tog hand om hennne och Tack igen då Sandra för du vet vdt igen då =)

Jo o så händer de saker i vårat liv precis hela tiden jag bara älskar de vad vore livet utan saker som händer och nu händer de ännu mera =)

Ska till en plats och träffa en person i morgon och vi ska diskutera om de är värt de  låter väl bra men de vet ja redan att de e för just nu rullar livet fram och mycket förändring bara till de bättre för oss då =)

Och de kommer att bli toppen =) spännande jo ni kommer att få höra senare nu e ni riktigt nyfikna eller hur de bara kliar i er att få veta men nej de får ni intee jag åter kommer i de fallet.

Nästa helg blir oxå kul förhoppnings vis får jag träffa Kärmor och Käärfar vi har massa surr att delge varandra för vi har inte träffats å riktigt , ja å riktigt länge ens =)
KÖPER NOG MED LITE VIIIIIN ÅSSA  mys surrar vi de e alltid lika trevligt .

Nej nu ska jag återgå till mitt liv i den riktiga världen och lämna er till sybersejsen( jo jag vet att jag stavat fel)

HEJJPPA HEJDÅ =)

Inga kommentarer: