12 februari 2014

Du borde skämmas

Hello!
sängen nu har har jobbat i 12 timmar så nu äntligen en liten vila, imorgon blir de arbete lika länge om inte längre OXÅ
men det gör mej inget.ve# dagen kommer att springa iväg iaf Ibland saknar jag mitt gamma jobb då mest arbets colegerna igve Och Luleå.
surra lite strunt och så med dom
Även familjen Rahko '
Det är spännande med nytt men jobbet degnmmk kunde man ju utantill så det var ett helt annat flyt i det.
Nu tycker jag att jag är för sölig.
imorgon gör väl Anders sin sista dag! Sen slutar non oxå, Niclas harju slutat för ett tag sedan
Nej nu måste jag sova ska försöka börja tidigare yar massa priser att fixa. Men snart är det FREDAG gudar så skönt. Tycker veckorna bara springer iväg. nej fasiken vill stanna Livet en stund för att hinna njuta! kollar resor till sommaren AUSTRANEN Är ett het resemål /


hej då Sov gott Natt i


natt

Inga kommentarer: