3 februari 2014

Måndag igen då =)

woopppa

jo har haft en toppen helg med mannen i mitt liv.
Jag va på galej på fredag sen blev de biche sen Royal .
de va super kul. dansa häcken av mej sen hem.

Lördag va vi och shoppade eller mannen var de
jag var mest smakråd, han hittade massa fina kläder å skor.
sen hem fixa mat de behövde vi inte. vi blev bjuden på middag av Arne våran härliga ärliga glada granne där stötte ja på en Sussi till =)

de var iaf rtevligt en åkte vi hem, kollade mello å smaskade gott.
söndagen var vädret helt toppen bra, vi var ute heeela dagen,
 jag fixade med veden å pelletsen å käleken fixade snöskottning å hjälpte till med mitt göra.
sen blev de bastu, såjäkla skönbastu de finns inte =)

Nu ska ja googla om ja hittar ett fint garage för de står fixa.
Tur att man jobbar på XL- Bygg =)
känns som ett bra lyx.

hejjppa



Inga kommentarer: