24 juni 2014

Jag mitt i allt detta .....

God morgon.

Mitt underbara liv fortsätter ! allt de underbara finns här var jag är.
Igår var en toppen dag på Jobbet, var ensam mest hela tiden men de gillar jag får massa gjort och en massa svammel med kunderna blir de.
Vilken dag de var  full rulle å massa kul göra Å dessa härliga kunder som jag saknat er 
en dam kliver in och utbrister. 
-åh du är tillbaka åh vad glad jag blir. så kul att du är här. Jag har saknat dej så 
De kändes roligt och uppskattat 
Ja jag är tillbaka på Möbelhuset 
välkommen in alla nya och gamla kunder 




Sitteroch laddar med frukost i kistan å massa kaffe, har massa planer i skallen om
hur det ska se ut i butiken, jag har börjat med shabby hörnan, ska lägga in ett foto sen
kameran åker med mej till jobbet.

I morgon kommer Lina och Markus att fara i väg till espanja porfavor.
så Tjalmo får ta med lilla resväskan till oss och flytta in hit =).


Kiruna festivalen då?

Nja vi blir nog inte att gå fast vi hade gärna lyssnat på vissa band helt klart, men nää tror inte ja sticker till byn å bygger eller Norge på Fiske festivalen?"

har ju som sakt massa hundar nu.

Nu längtar jag mest till att Loa ska flytta in , ja Nova har döpt han till de så de blev en Loa Falkman ,först ville Nova ha lollo men de känns lite jobbit att ropa.

Larsson hade oxå varit ett kuligt namn =)

Nej nu fix åtrix med fejjan sen off to jobbet.










Inga kommentarer: