4 juni 2014

Så tacksam till allt jag skapatligen Alex

Jag har valt att lägga ut mej hät mina berättelser om mej och hur JAG upplever allt inte hur de andra eller dom känner !

Vilka ja ni som läser som har kännslor och som knner mig nu  vid de här laget, jag vet inte hur andra uppfattar mej,.
Men har hört lite om att jag är en med skinn på näsan de kan ja väl hålla men om men är de bara ett skinn eller har du fått tränk dej igenom det?

Jag har bara visat mitt rätta jag till de jag verkligen älskar de som jag verkligen håller av, dom vet hur jag är funtad och fungerar......

Ja men nu va de inte de vi skulle lalla om utan min vecka var de !
den har varit helt fantastisk att få umgås med mina nära å kära! å Äntligen Alex oxå!!
vi hann träffas såär si å så  glad för alla mina kärsöner hela tre stycken och alla med en helt underbar personlighet!
Jo då brudarna gnäller ibland över dom, en dom har då aldrig slagit eller kallat dom fula saker! de är då fan så mycket mera värt än en idiot som kallar sambon/ frun / flickvännen / partnern för massa fula saker å ber om ursäkt dagen efter å bönar å ber om att " ta mej tillbaka"
jepp å min man i livet har ALDRIG sakt nått elakt till mej å jag aldrig nått elakt till honom eller om honom!
Så tig kvinor om ni hr en reko gubbe med massa särlekar å stoj å lite krongel de måste de få vara !!



Fan nu kom ja från ämnet igen =)
iaf de var unf´derbart med barnen barnbarn å massa stoj.

Slänger in lite bilder från en underbar vecka)=







sen har vi sprungit på seconhand vi e lika förtjusta i de båda =)


Tack å hej hörni =) kärlek från en mamma, mormor , svärmor,svägerska, syster och vän

Inga kommentarer: