20 augusti 2014

För dej gör jag allt.

Nattsuddaren ar vaken. har haft en toppen dag på jobbet 194. Så nu ligger man och reflekterar
Hittade ny spets till min penna tll plattan älskar min platta just att jag kan Skriva med den
behöver inte använda bokstäverna. . i

Har börjat bygga på altan taket. var tvungen att köra igång så jag vet nu hur jag ska fortsätta med resten. '
Vill ha så jag kan sitta ute och njuta i kvällen har en massa idéer på inrednings ssaker "tissel"

nej nu ska jag sova har en massa att hinna med i butiken Imorgon kommer att bli superbra  bakom kassan. har flyttat och donat med massa möbler och flera kommer det pä torsdag.
och snart är det helg igen. veckorna bara springer förbi jag har hur mycket idéer som helt st Som ska komma i mål

Nej nu sova sig lite

Godnatt och ta hand om de människor som verkligen betyder något för dej
de övriga kan du bara glömma.

Inga kommentarer: