11 augusti 2014

tjo hej .

viket ryvk vi gjorde, städning och massa i stugan.
Grabbarna fivk kaminen på blats och en proveldning fick vi oxå gjort.
vi kommer att göra vindan sen just nu är målet att få strömmen in så vi kan börja vara dära.
stugan är top notch. så jäkla fin och jag viller inte fara hem.
när vi väl kom hem senare så börjadee jag fixa på altanen , min höst kommer och de är mörkade ute.
 de kommer bli många sen kvällar på altanen.
Har lite småfix och få Radion på en skyddad plats.

sitter ute just nu i denna morgon stund och skriver =) nice som den.
Här i vårat lilla paradis blåser de ju inte .
HÄR KOMMER DE LITE ÖGON GODIS =)









Jag hade roligt iaf =)


tapeten kom upp på väggen =)
T
Lise och Jag städade ur förråden , massa skit blev de å lite nya fynd sam man glömde att man hade =)


















Inga kommentarer: