21 november 2014

Kräks slapp

Sitter och vilar mina fötter. imorgon jobbar jag igen det är ju endast 4 timmar eller
4,5 mera. Och blir de massa kunder brukar man inte komna iväg i tid. Jag vill ju inte jaga ut dom från butiken
Dagen har varit bra jag fick en hel del gjort och i morgon blir det bara försäljning beställde in lite nya bord ' soffbord för att vara mer exakt .
Sen lite mera saker från Bloomingville .

ska kika igenom lite flera leverantörer och se om man inte hittar lite mera spännande möbler och det finns ju massor.

var ute med hundarna nyss solbritt är mörkrädd Och gillar inte att vara ute nu på kvällen Stacken skäller till när hon hör något i mörkret. Loa Falkman är fortfarande ute och jagar råttor. 1 december flyttar han in hos Lina ± Markus .
Miaa och gänget kommer så jag ska hinna damm torka och fixa för att få bort alla katt arterailer.

Nej nu skajag försöka tänka mig vilka kläder jag ska ha på mig imorgon. denna eviga vånda.

sä ha en fortsatt trevlig kväll och Tack för att ni kikade in.

Inga kommentarer: