3 november 2014

Med natten kommer tankarna

funderar en del menvet inte om jag blir klokare av det.
Åkte till stugan i helgen och idag måndag, har jag varit hemma
Snoret och snörvla. fick otrivin tillslut mannen köpte det till mig.
nu har kvällen kommit. Lina har hålt mej sällskap hela dagen hon har mest sovit på soffan och jag har inte gjort ett vettigt jota.
Just nu kommer jag mig inte för att heller göra någonting känner mig tom och innehållslös. allt är inte bara rosa jämnt
just nu längtar jag mest till julen då kommer alla våra älskade flickor svär söner och barnbarn. Sen längtar jag till våren oxå den här väderleken Som är precis just nu älskar jag.
det blev en massa JUST NU såg jag. lite roligt
nej nu ska jag försöka sova. har en massa TO DO på jobbet imorgon - gissar att det är jag som jobbar helgen oxå! inget mej emot.
wq så vi säger så gonatt natt ifnatt

Inga kommentarer: