7 december 2014

andra advent. happy

Tjo hej vilken dag. 

tur att man har denna vackra plats, i dag har mannen i mitt liv jobbat ute i bodan, han fixar och dona så vi får lite ordning på torpet.

fick ett ryck och bakade e hel del kakor efter att jag först eldat upp allt bråte med gamla brädor som mannen rivit ut från bodan.
de blev en hel del kakor 4 sorter fick jag ihop, kärleken hjälpte mig med chokladen och tempererade den så den håller sig vacker på kakorna, inget jag skulle fixa eftersom   jag inte har de tålamodet som krävs.
blir att baka nästa helg igen, tror jag ska fixa lussekatter de är ju Lucia på lördag så jag får glittra till de lite på jobbet.
tror ja bakar så de finns till Lördagen att ta med sig till kunderna .

igår sprang jag som en tok på stan de blev sent, jag var helt slut när jag senare kom hem.

så idag tog vi pizza till middag, vi orkade eller ides inte börja laga mat.
i morgon blir de jobbet igen, längtar lite redan, jag trivs som den med alla härliga kunder, dras berätlser och alla hyss de har för sig,
vissa berättar verkligen allt , så jäkla roligt!

iaf slänger in lite foton sen, ska bara vara med min man i livet nu, vi har hållt ihop i 26 år de känns förjävla bra ännu och lika puckokär är vi, som så skönt att vi kan diskutera fast de e mest prat inte diskutioner, och att höja rösten till varandra de händer inte , nja förutom i sommras pga en sak som inte var så trevligt och jag är glad att han kunde säjja förlåt och sedan sa, de var tur att jag stoppade honom, och de måste ja ju erkänna att de känns förjävla skönt att de inte skedde, de hans plan var.

nej hör ni nu ska ja slappa, och njuta av allt de härliga som gör de så härlig kännsla i magen.

hejjppa














Inga kommentarer: