28 december 2014

JULLOVS FUNDERINGAR.





GODER KVÄLLER!

sitter och slappar hur mycket som hellst.

har varit och handlat med mannen i i mitt liv. Han är bara för galen har vi alla kommit fram till. 
Han försökte Iallafall roa sandra i kväll och det Lyckades lätt Ju, Hon blev road.


Ja kommer man inskuttad med hatt och Skoho jodå då roar man
Sandra blev Super road

Nu har jag redan örjat Gäspa ska ju gå jobba i morgon, så det är ju lika bra att man förbereder kroppen för fysisk aktivitet.
Det har varit en skön ledighet. till NYÅR blir det 50-års Skiva mannen imitt liv ska firas


Idag har vi varit Och handlat in massa smått och gott. # att fixa maten och plocket imorgon får mannen vara och inhandla drickat.

(Maj ghad )Jag håller på somna Sittandes.


I morgon s aa jag fortsätta märka varor så inventeringen går fortare har hur mycket som hell st att märka det finns massor som inte har en enda märkning men priset har de orkat att trycka dit.

Har hittat Stilen lite mera på vårat hus om hur vivillaltdetskt se ut har börjat hitta stilen på lampor, iaf. och möbler för att inte glömma det.

Passar på och se om det finns roliga leverantörer man kan  kolla upp på mässan .
har hittat en iaf
ska gå tjuv kika i deras monter antingen fredag men iallafall på lördag.
vi kommer inte att stressa som tokar denna gång vi kommer ta de manjana




Den lampan tycker jag är ganska fin hade varit perfekt med dimmer koppling. 

Perfa Över köksbordet.
och sen en eller kanske flera lampor från Texa
som bara är en virad kabel och en stor glödlampa. 
Jo så år de bli.



Sen hittade jag Hotta staff
på House Doctor Och Broste Copenhagen Finns hur mycket fint som helst av massor av leverantörer.Nej numera häng i soffan. imorgon blir det massa jobb gissar att det blir lugnare än vanligt.
så tjing tjing

Inga kommentarer: