15 december 2014

Reflektioner av ett liv.

Jag tar inte dagarna som de kommer, jag har en planering I min skalle, som inte alltid håller, men som Jag försöker följa.

Idgg kom Mira mån Gällivare

Vi gjorde Shopping koll på Kirunas nya shopping ställe hittade massa kul och NYto saker som behövdes hem. en liten julklapp oxå


Sen blev det massa surrandet oxå kaffet med tillhörande fika tog vi at my plase .
sen åkte vännen hem och vi kommer träffas snart igen det vet jag

# massa saker och reflektioner som hänt denna vecka. massa funderingar , frågetecken som blivit uträtade och mest. till et JAHA.
En vän till mig var inne i Veckan och beställde möbler av mig Vi satt och pratade om både det ena Och det andra. jag blev upplyst om saker som hänt tidigare men som jag har fortarängt. var det för att det var så vanligt for mig i min vardag.

ingen känner mig helt och hållet. bara min man bara han vet mej utan e innan bara han lyfter mej  när jag mår som bäst och mår som sämst. finns han att kramas och skratta med.

att ett tidigare liv sätter så djupa spår, man blir så förbannad, mest på en själv för att man tillät allt ske.
många hinder har man fått ta sig igenom även nu. vissa människor Önskar man att man aldrig engagerade sig i för att de ljuger, beter sig som narcissister idioter och puckon. att de har nått fel i sig som aldrig kommer ändras för att de tror att de är Så bra människor som de är. .

Jag har lärt mig förlåta för att orka gå vidare med mitt Inre men vissa människor kommer Jag aldrig förlåta.
dessa utsugare, översittare, och Idioter.


Nej nu tittar VI framåt allt som händer vidare här ifrån '


µ nu måste jag sova



Inga kommentarer: